Toto není e-shop pro koncové zákazníky, ale obchodní portál společnosti DNS a.s. – IT distributora s přidanou hodnotou (VAD).
MarketPlace
IT s přidanou hodnotou

Přihlášení

Registrace

Zapomenuté heslo

Zpět
0 Poptávka zboží

Seznam poptávaného zboží

Na uvedené zboží a služby požaduji nabídku

S tímhle nepojede žádný server... :(

Řešení Software602

Popis

Našim zákazníkům a partnerům nabízíme

Digitální cloudovou platformu Sofa pro elektronické podepisování, důvěryhodný archiv a zasílání datových zpráv, která dále umožňuje začlenění těchto funkcí pro digitalizaci obchodních, kancelářských a HR procesů. Využijte těchto možností pro integraci do svých aplikací a procesů pro práci odkudkoliv, dle potřeb a dispozic vašich konkrétních zákazníků.

1. Vzdálené elektronické podepisování a časová razítka

Zajistíme, aby ve vašich aplikacích a řešeních mohli jejich uživatelé elektronicky podepsat jakýkoliv dokument, a to odkudkoliv, snadno, rychle a se stejnou právní váhou, jakou má podpis rukou. Nepotřebujete k tomu žádné tokeny ani čipové karty. Ke každému podpisu připojíme také kvalifikované časové razítko a pečeť.

Podporujeme a poskytujeme tyto typy elektronických podpisů:

  • Kvalifikovaný – s nejvyšší úrovní ověřitelnosti dle nařízení Evropské unie eIDAS pro elektronické transakce na vnitřním evropském trhu (č. 910/2014).
  • Uznávaný – s kvalifikovaným certifikátem vydaným autoritou mající akreditaci od Ministerstva vnitra.
  • Zaručený – založený na interním kvalifikovaném certifikátu  garantovaném vlastní společností nebo organizací jeho vydavatele.
  • BankID Sign – založený na podpisu pomocí bankovní identity uživatele 
  • Prostý – založený na ověření pomocí e-mailové adresy a autorizačního SMS kódu.

Další možnosti práce s elektronickými podpisy v prostředí Sofa:

  • Workflow: Možnost schválit a podepsat dokumenty více osobami v rámci workflow.
  • Hromadný podpis: Lze hromadně podepsat velký počet dokumentů (například dodatky k pracovním smlouvám), aj.
  • Prvky důvěryhodnosti: Dokumenty, jsou opatřeny všemi prvky, které dle nařízení Evropské unie eIDAS dokládají:

Věrohodnost původu dokumentu: Zajištění, že dokument pochází z důvěryhodného zdroje.
Neporušenost jeho obsahu: Zaručení, že obsah dokumentu nebyl po uložení změněn.
Čitelnost dokumentu: Ukládání dokumentů v ověřených formátech. Dobu archivace: Dodržování zákonem stanovených lhůt pro uchování dokumentů.
Pravidla pro skartaci: Postup při likvidaci dokumentů po uplynutí archivační lhůt.

2. Digitální dlouhodobá archivace

Místo šanonů mohou vaši zákaznici archivovat dokumenty v přehledném a spolehlivém digitálním archivu. Dokumenty v něm uložené si zachovávají právní váhu i po mnoha letech a náš archiv splňuje všechny požadavky na kvalifikovanou službu uchování dokumentů vytvářejících důvěru dle nařízení eIDAS z hlediska:

  • Dlouhodobé péče o platnosti dokumentů.
  • Obnovy časových razítek po vypršení platnosti stávajících.
  • Skartačních pravidel pro různé typy dokumentů.
  • Přístupu odkudkoliv.
  • Různých úrovní oprávnění na základě rolí a skupin uživatelů.
  • Možností synchronizace s vašimi úložišti. 

3. Obsluha datových schránek

Vašim uživatelům umožníme přijímat a odesílat datové zprávy z jednotného prostředí a s možností jejich dlouhodobé archivace. Datové zprávy je možné také automaticky zpracovávat, přeposílat v rámci organizace a kontrolovat, zda jsou včas vyřízené.

  • Napojení více datových schránek.
  • Dlouhodobá archivace datových zpráv.
  • Obnova platnosti časových razítek.
  • Automatické procesy pro zpracování přijatých zpráv.
  • Sledování, vyřízení datových zpráv.
  • Plánované stahování a odesílání.

4. Integrace s Microsoft 365

Prostřednictvím integračních komponent se službami Microsoft 365 je možné podepisovat a archivovat přímo z prostředí služeb Microsoft 365 - Word, Excel, Outlook, Teams nebo SharePoint včetně vašich řešení pro Microsoft 365.

  • Napojení na Entra ID a jednotné přihlašování.
  • Doplňky Microsoft Word, Excel a Outlook.
  • Integrace do aplikací v Teams se SharePoint.
  • Podpora pro toky v PowerAutomate.
  • Integrační rozhraní API a GraphQL.
  • Funkce Sofa běží na pozadí vašich aplikací.

5. Špičková konverze do PDF/A

Pro dlouhodobou archivaci elektronických dokumentů v souladu s mezinárodními standardy zajišťujeme konverzi do PDF/A. Tento specifický formát zajistí, že obsah dokumentu, barvy, fonty i grafika zůstanou v původní podobě. Dokumenty jsou tak dlouhodobě čitelné a bez ohledu na budoucí technologické změny si zachovávají svou právní platnost.

6. Ověřování platnosti prvků důvěryhodnosti

U elektronicky podepsaných dokumentů ověříme jejich integritu s platností certifikátů pomocí pokročilých kryptografických metod, platformy SecuSign a přístupu k důvěryhodným certifikačním autoritám.

7. Správa a doručování dokumentů

Naše řešení obsahuje centralizovanou správu dokumentů, nezbytnou pro systém elektronického podepisování a dlouhodobé archivace dokumentů včetně správy dokumentů pro HR včetně archivace a doručování pracovně právní dokumentace dle požadavků zákoníku práce. Správa dokumentů v Sofa je možná pomocí API provázat s procesy schvalování dokumentů ve vašich řešeních nebo systémech.

8. Správa kvalifikovaných certifikátů a pečetí

Sofa zajišťuje nejen podepisování dokumentů, ale i vlastní správu podpisových certifikátů v HSM modulech. Výsledkem je tak služba vzdáleného podepisování bez nutnosti využívání HW tokenů nebo čipových karet. Služba je provozována na základě schválení Ministerstva vnitra, a díky tomu nabízí správu kvalifikovaných certifikátů na kvalifikovaném prostředku v souladu s nařízením eIDAS:

  • Kvalifikované osobní i komerční certifikáty PostSignum nebo I.CA.
  • Možnost využití klientské autority KRA.
  • Vydávání certifikátů přímo do prostředků HSM.
  • Dostupnost odkudkoliv.
  • Integrace do aplikací třetích stran.
  • Schvalovací procesy k vydávání certifikátů.
  • Vydávání zaručených certifikátů SignMaster.

9. Vše v souladu s nařízeními eIDAS

Podepisovací a archivní služby využívané v Sofa nabízí kvalifikovanou službu uchovávání dokumentů vytvářejících důvěru dle nařízení Evropské unie eIDAS. Software602 je u svých řešení podporuje od zahájení jejich platnosti v roce 2016:

  • Jsme kvalifikovaným poskytovatelem služeb eIDAS vytvářejících důvěru zapsaným na evropském trust listu.
  • Řešení Sofa je zapsané v katalogu služeb Cloud computingu Digitální informační agentury, podle zákona č. 365/2000 Sb.
  • ISO 27018:2014
  • ISO/IEC 27017:2015
  • ISO/IEC 20000-1
  • ISO 9001:2015
  • ISO/IEC 27001:2022
  • Aktivní člen PDF asociace.

Technický garant

Petr Stejskal

stejskal@602.cz

Petr Stejskal

stejskal@602.cz

Pro kompletní nabídku produktů a služeb se prosím registrujte.