Můžete si vybrat tzv. „uživatelský účet“ ve variantě STANDARD, BYZNYS nebo CALLCENTRUM. Volitelně lze objednat samostntné služby Videomístnost, Helpdesk nebo Okno do CRM.
-
Standard
základní uživatel komunikační služby VOIPEX TEAM50 Kč za uživatele a měsíc s funkcemi- volání/SIP trunk napojení
- krátké (rychlé) zprávy IM
- dostupnost uživatele (prezence)
- UC aplikace/klient
- telekonference
- virtuální ústředna
- kontakty
- centrální tel. seznam
- -
- -
- -
-
Byznys
pokročilý uživatel komunikační služby VOIPEX TEAM100 Kč za uživatele a měsíc s funkcemi- volání/SIP trunk napojení
- krátké (rychlé) zprávy IM
- dostupnost uživatele (prezence)
- UC aplikace/klient
- telekonference
- virtuální ústředna
- kontakty
- centrální tel. seznam
- IVR (automatická spojovatelka)
- asistentka přepojování hovorů
- nahrávání hovorů (200hod záznamů)
-
Callcentrum
uživatel komunikační služby VOIPEX TEAM350 Kč za měsíc a uživatele s funkcemi- zahrnuje všechny funkce účtu Byznys
- nastavení volajících do front pro příchozí hovory
- předání hovoru na volného operátora
- statistika provozu
- čekání zákazníků
- zobrazení zmeškaných hovorů
- monitoring kvality obsluhy pro supervizory
- nahrávání hovorů
- -
- -
- -
-
Videomístnost
online videokonference z PC, mobilu nebo tabletu450 Kč za uživatele a měsíc s funkcemi- pro skupinové videohovory až 100 účastníků
- sdílení plochy PC a dokumentů (share desktop) všech účastníků
- vzdálený přístup k PC (remote control) všech účastníků
- nahrávání videohovorů
- šifrovaný přenos dat AES128
- bez omezení využitých minut
- stabilní i při horším internetovém připojení
- platí při kombinaci s účtem Byznys, Callcentrum nebo Helpdesk
-
Helpdesk
ticketovací systém pro centrální správu požadavků690 Kč za uživatele a měsíc s funkcemi- evidence a vyřízení emailových požadavků
- evidence a vyřízení telefonních požadavků
- evidence a vyřízení komunikace z chatu
- evidence a vyřízení požadavků z webových formulářů
- API rozhraní k jiným systémům
- -
- -
- -
-
Okno do CRM
propojení telefonie a podnikového CRM/ERP systému200 Kč za uživatele a měsíc s funkcemi- zobrazení dat z CRM během hovoru na ploše PC v chytrém okně
- zápis poznámky do CRM během hovoru přes chytré okno
- automatická evidence hovorů do CRM bez zásahu uživatele
- Click To Call - vyvolání hovoru proklikem v CRM
- propojení se systémy Microsoft Dynamics - 300 Kč
- propojení se systémy SalesForce nebo SugarCR - 300 Kč
- propojení se systémem Raynet - 200 Kč
- službu lze využívat jen jako rozšíření k účtu Byznys