
Popis produktu:
OnlyOffice představuje řešení pro usnadnění každodenních profesních i osobních aktivit. Nabízí kompletní sadu nástrojů, pomocí kterých lze plánovat, organizovat a realizovat veškeré podnikatelské záměry. Tato kancelářská sada je souhrnem nástrojů pro správu a řízení projektů, dokumentů, CRM systému, pošty, kalendáře a firemní sítě. K dispozici jsou jednotlivé balíčky obsahující řešení, která si mohou zájemci vybrat přesně na míru.
OnlyOffice mimo jiné nabízí variantu webové kanceláře v cloudu a možnost využití praktických funkcí, které uspokojí obchodní i individuální potřeby každého uživatele. Sdílení souborů se svými kolegy či známými, úpravy dokumentů, tvorba prezentací a komentáře v reálném čase jsou nespornými výhodami, které zajišťují efektivitu a tím podporují firemní růst.
OnlyOffice můžete využívat na OS Windows i Mac

Vytváření a editace dokumentů v OnlyOffice:
- Podporuje všechny známé formáty dokumentů - doc, docx, xls, xlsx, pdf, ppt, pptx atd.
- Urychluje spolupráci nad dokumentem v reálném čase
- Prostředí známé z MS Office včetně rozložení tlačítek
- Rychlé a snadné vytváření dokumentů
- Propracované ukládání online bez nutnosti ukládání
- Možnost okamžitého sdílení dokumentů mezi uživateli
Řízení a správa projektů v OnlyOffice:
- Prostředí pro rychlé vytváření a správu projektů
- Spolupráce mezi uživateli nad daným projektem
- Nastavení zpracování úkolů a požadavků od vedoucího pracovníka
- Přehledný Ganttův graf pro zobrazení časové osy
- Sdílení dokumentů pro daný projekt
- Historie úkonů jednotlivých uživatelů přiřazených k projektu
Další klíčové vlastnosti OnlyOffice:
- Kompletní správa a řízení projektů
- CRM včetně detailního nastavení jednotlivých položek
- Sdílené složky s dokumenty
- Nastavení oprávnění pro jednotlivé uživatele nebo jejich skupiny
- Definování bezpečného přihlašování do systému
- Jednoduchý přístup přes webové rozhraní Windows/Linux