Pro váš projekt/požadavek z výběrového řízení/produkt zřídíme a budeme provozovat zákaznickou linku, kam se budou obracet koncoví uživatelé. Vyřídíme jejich dotazy a vám pravidelně reportujeme činnosti.
Co umíme řešit?
- Jakýkoliv IT požadavek týkajícím se IT zařízení, která se běžně vyskytují u podnikatelů, malých firem (cca do 20 zaměstnanců) nebo koncových uživatelů a domácností
- Zařízení všech výrobců, oficiálně dodávaných na český trh
- Servisujeme všechny běžné operační systémy (OS): Windows, MacOS, Android, iOS + OS v chytrých zařízeních
- Pomáháme na dálku a díky technologii rozšířené reality (AR) na dálku pořešíme často i to kvůli čemu musí klasický ajťák dojet.
Co už neřešíme?
- Techniku, která se běžně nevyskytuje u podnikatelů a malých firem, tzn. např.:
- Operační systémy: Linux, Windows Server
- Datacentra, Serverovny, Servery; s NAS pomáháme
- Robustní (korporátní) řešení počítačové sítě jako: Cisco profesionální routery a switche, korporátní HW firewally typu FortiGate, apod.
- Nástroje na správu stovek počítačů v rámci firmy
- Detaily práce ve specializovaných programech (např. CAD, účetní, grafické), ale pomůžeme je případně "rozchodit„
- Nejsme servisní středisko oprav poškozeného hardware, pokud takovou činnost potřebujete (např. mechanické poškození notebooku), rádi vám servis doporučíme, případně vám pro servis napíšeme průvodní zprávu.
- Fyzické zásahy
- Neprodáváme HW, SW
Typicky se jedná o:
- Nefunkční hardware
- Problémy se sítí, internetem nebo WiFi
- Stávkující software
- Potíže s telefonem i tabletem či jiným chytrým zařízením
- Nefunkční tiskárna nebo jiné zařízení
- Nastavení zařízení (i včetně úvodní instalace)
- Instalace a nastavení aplikací
- Pomoc s výběrem vhodného zařízení při nákupu
- Rady ohledně bezpečnosti a zálohování
Souhrn výhod:
- Široká otevírací doba linky pro zákazníky (8:00 – 20:00)
a možnost víkendu (10:00 – 18:00)
- Profesionální nastavení, vedení, evidence, reporting, tvorba KB (znalostní báze nejčastějších dotazů a jejich řešení, nebo můžeme využit vaši KB pokud ji máte), aj. zákaznické linky
- Širší spektrum možné IT pomoci díky našim znalostem a použití vzdáleného připojení s AR. Řešení je rychlé, koncový zákazník ukáže přes kameru svého smartphone fyzické zařízení s kterým má problém a IT Parťák mu ukazuje šipkou ve videu nebo kroužkuje do videa co má dělat. Případně na display zákazníka umí poslat např. printscreen části návodu z webu výrobce.
- Konkurenční výhoda
- Lze perfektně využít k prozákaznické marketingové komunikaci
- Cena nižší, než by linku provozovalo typické externí CallCentrum, které ani nemá znalosti z IT oblasti
Rozsah služeb je dle dohody, typicky se jedná o:
- Odbavování technických/IT dotazů zákaznické linky v pracovní dny 8:00 až 20:00 a víkendy 10:00 – 18:00 celým týmem Parťáků IT Parťáka
- Předplacený objem naší práce pro vás.
- Pravidelný měsíční e-mailový reporting a online reporting v zákaznické zóně
- Možné komunikační kanály
- Příchozí/odchozí hovor
- Webchat
- E-mail
- Zprávy na fb messenger, ig direct, WhatsApp
- AR a vzdálené připojení pro řešení IT problémů
- Vlastní separé komunikační kanály oddělená od primárních kanálů IT Parťáka
- Vstupní i průběžné školení na váš produkt/projekt
- Postupné vytváření a kontinuální budování KB (knowledge base) – znalostní báze, pro danou linku. Interní tvorba článků do KB pro nejčastější zákaznická témata a jejich řešení
- Moderní formu vzdálené IT podpory (pro řešení požadavku zákazníka, pokud je to třeba se můžeme připojit na dálku přes vzdálené připojení nebo rozšířenou realitu)
- Zveřejnění infa o této poskytované službě na našem webu www.it-partak.cz/sluzby/ a našich profilech sociálních sítí. Možnost definovat si textace
- Možnost využití již námi vytvořených marketingových materiálů a možnost konzultace o marketingu a službách zákaznické linky
Cena:
- Podle rozsahu služeb, míry brandingu a množství předplacených minut pro řešení dotazů vašich zákazníků.
- Cena začíná na 10 000,-/měs
- Poplatek za úvodní nastavení ve výši 30 000,- neúčtujeme při závazku na 12 měs.