Toto není e-shop pro koncové zákazníky, ale obchodní portál společnosti DNS a.s. – IT distributora s přidanou hodnotou (VAD).
MarketPlace
IT s přidanou hodnotou

Přihlášení

Registrace

Zapomenuté heslo

Zpět
0

Seznam poptávaného zboží

Na uvedené zboží a služby požaduji nabídku

S tímhle nepojede žádný server... :(

Partnerská řešení

IT Parťák - Zákaznická linka pro váš projekt

Pro váš projekt/požadavek z výběrového řízení/produkt zřídíme a budeme provozovat zákaznickou linku, kam se budou obracet koncoví uživatelé. Vyřídíme jejich dotazy a vám pravidelně reportujeme činnosti.   Co umíme řešit? Jakýkoliv IT požadavek…
Cena na vyžádání

Popis

Pro váš projekt/požadavek z výběrového řízení/produkt zřídíme a budeme provozovat zákaznickou linku, kam se budou obracet koncoví uživatelé. Vyřídíme jejich dotazy a vám pravidelně reportujeme činnosti.

 

Co umíme řešit?

  • Jakýkoliv IT požadavek týkajícím se IT zařízení, která se běžně vyskytují u podnikatelů, malých firem (cca do 20 zaměstnanců) nebo koncových uživatelů a domácností
  • Zařízení všech výrobců, oficiálně dodávaných na český trh
  • Servisujeme všechny běžné operační systémy (OS): Windows, MacOS, Android, iOS + OS v chytrých zařízeních
  • Pomáháme na dálku a díky technologii rozšířené reality (AR) na dálku pořešíme často i to kvůli čemu musí klasický ajťák dojet.

 

Co už neřešíme?

  • Techniku, která se běžně nevyskytuje u podnikatelů a malých firem, tzn. např.:
    • Operační systémy: Linux, Windows Server
    • Datacentra, Serverovny, Servery; s NAS pomáháme
    • Robustní (korporátní) řešení počítačové sítě jako: Cisco profesionální routery a switche, korporátní HW firewally typu FortiGate, apod.
    • Nástroje na správu stovek počítačů v rámci firmy
  • Detaily práce ve specializovaných programech (např. CAD, účetní, grafické), ale pomůžeme je případně "rozchodit„
  • Nejsme servisní středisko oprav poškozeného hardware, pokud takovou činnost potřebujete (např. mechanické poškození notebooku), rádi vám servis doporučíme, případně vám pro servis napíšeme průvodní zprávu.
  • Fyzické zásahy
  • Neprodáváme HW, SW

 

Typicky se jedná o:

  • Nefunkční hardware
  • Problémy se sítí, internetem nebo WiFi
  • Stávkující software
  • Potíže s telefonem i tabletem či jiným chytrým zařízením
  • Nefunkční tiskárna nebo jiné zařízení
  • Nastavení zařízení (i včetně úvodní instalace)
  • Instalace a nastavení aplikací
  • Pomoc s výběrem vhodného zařízení při nákupu
  • Rady ohledně bezpečnosti a zálohování

 

Souhrn výhod:

  • Široká otevírací doba linky pro zákazníky (8:00 – 20:00)
    a možnost víkendu (10:00 – 18:00)
  • Profesionální nastavení, vedení, evidence, reporting, tvorba KB (znalostní báze nejčastějších dotazů a jejich řešení, nebo můžeme využit vaši KB pokud ji máte), aj. zákaznické linky
  • Širší spektrum možné IT pomoci díky našim znalostem a použití vzdáleného připojení s AR. Řešení je rychlé, koncový zákazník ukáže přes kameru svého smartphone fyzické zařízení s kterým má problém a IT Parťák mu ukazuje šipkou ve videu nebo kroužkuje do videa co má dělat. Případně na display zákazníka umí poslat např. printscreen části návodu z webu výrobce.
  • Konkurenční výhoda
  • Lze perfektně využít k prozákaznické marketingové komunikaci
  • Cena nižší, než by linku provozovalo typické externí CallCentrum, které ani nemá znalosti z IT oblasti

 

Rozsah služeb je dle dohody, typicky se jedná o:

  • Odbavování technických/IT dotazů zákaznické linky v pracovní dny 8:00 až 20:00 a víkendy 10:00 – 18:00 celým týmem Parťáků IT Parťáka
  • Předplacený objem naší práce pro vás.
  • Pravidelný měsíční e-mailový reporting a online reporting v zákaznické zóně
  • Možné komunikační kanály
    • Příchozí/odchozí hovor
    • Webchat
    • E-mail
    • Zprávy na fb messenger, ig direct, WhatsApp
    • AR a vzdálené připojení pro řešení IT problémů
  • Vlastní separé komunikační kanály oddělená od primárních kanálů IT Parťáka
  • Vstupní i průběžné školení na váš produkt/projekt
  • Postupné vytváření a kontinuální budování KB (knowledge base) – znalostní báze, pro danou linku. Interní tvorba článků do KB pro nejčastější zákaznická témata a jejich řešení
  • Moderní formu vzdálené IT podpory (pro řešení požadavku zákazníka, pokud je to třeba se můžeme připojit na dálku přes vzdálené připojení nebo rozšířenou realitu)
  • Zveřejnění infa o této poskytované službě na našem webu www.it-partak.cz/sluzby/ a našich profilech sociálních sítí. Možnost definovat si textace
  • Možnost využití již námi vytvořených marketingových materiálů a možnost konzultace o marketingu a službách zákaznické linky

 

Cena:

  • Podle rozsahu služeb, míry brandingu a množství předplacených minut pro řešení dotazů vašich zákazníků.
  • Cena začíná na 10 000,-/měs
  • Poplatek za úvodní nastavení ve výši 30 000,- neúčtujeme při závazku na 12 měs.
Technický garant
Martin Krištof
provozní ředitel

Martin Krištof

Martin je provozní ředitel společnosti IT Parťák, stará se o kompletní fungování IT Parťáka ve všech směrech. Má bohaté zkušeností z oborů zákaznické péče i IT jak ze startupového prostředí, tak z mezinárodních korporátů. Je fanouškem všech IT novinek, především NAS či systémů smarthome. Jeho cílem je vytvořit z IT Parťáka špičkovou, srozumitelnou a moderní IT pomoc za dostupnou cenu.

martin@it-partak.cz

Pro kompletní nabídku produktů a služeb se prosím registrujte.