Kancelářský software pro malé a střední firmy

OnlyOffice

Popis produktu:

OnlyOffice představuje řešení pro usnadnění každodenních profesních i osobních aktivit. Nabízí kompletní sadu nástrojů, pomocí kterých lze plánovat, organizovat a realizovat veškeré podnikatelské záměry. Tato kancelářská sada je souhrnem nástrojů pro správu a řízení projektů, dokumentů, CRM systému, pošty, kalendáře a firemní sítě. K dispozici jsou jednotlivé balíčky obsahující řešení, která si mohou zájemci vybrat přesně na míru.

OnlyOffice mimo jiné nabízí variantu webové kanceláře v cloudu a možnost využití praktických funkcí, které uspokojí obchodní i individuální potřeby každého uživatele. Sdílení souborů se svými kolegy či známými, úpravy dokumentů, tvorba prezentací a komentáře v reálném čase jsou nespornými výhodami, které zajišťují efektivitu a tím podporují firemní růst.

OnlyOffice můžete využívat na OS Windows i Mac

Vytváření a editace dokumentů v OnlyOffice:

  • Podporuje všechny známé formáty dokumentů - doc, docx, xls, xlsx, pdf, ppt, pptx atd.
  • Urychluje spolupráci nad dokumentem v reálném čase
  • Prostředí známé z MS Office včetně rozložení tlačítek
  • Rychlé a snadné vytváření dokumentů
  • Propracované ukládání online bez nutnosti ukládání
  • Možnost okamžitého sdílení dokumentů mezi uživateli

Řízení a správa projektů v OnlyOffice:

  • Prostředí pro rychlé vytváření a správu projektů
  • Spolupráce mezi uživateli nad daným projektem
  • Nastavení zpracování úkolů a požadavků od vedoucího pracovníka
  • Přehledný Ganttův graf pro zobrazení časové osy
  • Sdílení dokumentů pro daný projekt
  • Historie úkonů jednotlivých uživatelů přiřazených k projektu

Další klíčové vlastnosti OnlyOffice:

  • Kompletní správa a řízení projektů
  • CRM včetně detailního nastavení jednotlivých položek
  • Sdílené složky s dokumenty
  • Nastavení oprávnění pro jednotlivé uživatele nebo jejich skupiny
  • Definování bezpečného přihlašování do systému
  • Jednoduchý přístup přes webové rozhraní Windows/Linux