ERP online v cloudu

TeamOnline

Popis produktu:

TeamOnline je sada precizně provázaných podnikových nástrojů pro vedení účetnictví, řízení vztahů se zákazníky, obchod, komunikaci, správu dokumentů, koordinaci prodejního týmu a marketing. Uživatelé jsou při práci vedeni přednastavenými vzorovými schématy a zadávají pouze údaje, které systém nemůže jinak odvodit. Použitá technologie umožňuje pracovat bez časového a prostorového omezení a věnovat se tak plně rozvíjení silnějších a trvalých obchodních partnerství. Vše je zabaleno do lehké a přehledné internetové aplikace, vybavené bezpečnostními prvky proti vnitřním i vnějším útokům.

TeamOnline Cloud:

Mezi hlavní výhody provozu TeamOnline v cloudu patří malá prvotní investice. Řešení si můžete snadno pronajmout za měsíční poplatek dle počtu uživatelů a dostupných funkčností. Součástí služby je garantovaná dostupnost a kompletní servisní podpora. Nemusíte se zabývat nákupem počítačového vybavení ani ekonomického systému včetně jejich instalace, nastavení a zálohování. Stačí znát počet uživatelů, kteří budou v systému pracovat a jaké agendy budete chtít používat. Poradíme Vám, která varianta TeamOnline bude pro Vaší společnost nejvhodnější a provedeme prvotní nastavení systému včetně proškolení obsluhy.