Docházkový systém

Giriton

Popis produktu:

Docházka Giriton umožňuje jednoduše sledovat, evidovat a vyhodnocovat docházku zaměstnanců a to jak v terénu, tak uvnitř budov. Pomocí tabletů, mobilních telefonů, PC, EET nebo třeba webového prohlížeče jednoduše vkládejte docházku, která může být doplněna o GPS pozici, fotografii nebo poznámku. V intuitivní cloudové aplikaci pak vše přehledně vyhodnocujete, v závislosti na oprávnění uživatelů a rozdělení na střediska provádíte exporty nebo nastavujete automatické úlohy, jako například odeslání mailu při nízkém stavu zaměstnanců.

Varianty řešení:

  • Docházka v mobilu: pro sledování docházky v terénu je vám k dispozici aplikace Moje docházka. Pomocí chytrého telefonu si uživatelé mohou evidovat svou docházku sami. V závislosti na oprávnění můžete v aplikaci také prohlížet docházku ostatních, podávat žádosti o změny v docházce či kontrolovat plán směn.
  • Píchací hodiny - tablet, EET, PC: Uživatelé se na Píchacích Hodinách identifikují pomocí bezkontaktních RFID a NFC čipů, magnetických karet či pomocí tištěných QR kódů nebo osobního hesla. Při čipování je možno pořídit fotografii a uložit GPS pozici. Na Píchacích Hodinách si navíc můžete prohlížet docházku ostatních (dle oprávnění), spravovat Plán Směn nebo třeba podávat a schvalovat žádosti (o dovolenou, lékaře, ...).
  • Starter

    0 Kč měsíčně
    • Neomezené funkce
    • Trvale zdarma
    • Max. 4 uživatelé
    • Online nápověda
  • Standard

    25 Kč uživatel/měsíc + 230 Kč paušál/měsíc
    • Neplatíte za neaktivní uživatele
    • Neomezené funkce
    • Online nápověda
    • Prvních 30dní zdarma
  • Corporate

    Dohodou individuální cena
    • Od 300 uživatelů
    • Možnost čtvrtletní platby
    • Online nápověda
    • Podpora na emailu a telefonu