Office 365 F1
Od letošního podzimu pro Vás připravil Microsoft novinku v podobě Office365 F1. Kompletní přehled produktu nabízíme v přehledu v tomto příspěvku a jsme Vám plně k dispozici pro jakékoliv dotazy na téma Office365 včetně možností nastavení specifických plánů.
Nová sada Office365 F1 je určena pro efektivní a rychlou práci nejen v kanceláři, ale především pro pracovníky z firstline workforce.
Správa rozvrhu a úkolů
Vytvářejte, aktualizujte a spravujte plány a úlohy. Publikujte rozpisy směn, aby zaměstnanci mohli požádat o volno nebo prohodit směny, spravujte plány odkudkoliv prostřednictvím mobilních zařízení nebo webu a informujte v reálném čase o přidělených úkolech. Sledujte práci, vyplňujte formuláře a automatizujte týmové procesy.
Komunikace a komunita
Umožněte zaměstnancům komunikovat pomocí moderních nástrojů. Zapojte je a optimalizujte procesy díky aktualizacím a upozorněním. Používejte chat, rychlé zprávy a informace o stavu, aby vaše týmy byly pružnější a stále ve spojení. Posílejte zprávy a sdílejte dokumenty, videa, oznámení a vzorové postupy na týmových webech. Pomáhejte chránit komunikaci na všech zařízeních.
Školicí a vzdělávací materiály
Umožněte snadný přístup ke školicím a vzdělávacím materiálům. Pomozte zaměstnancům, aby si udrželi přehled o aktuálních pracovních postupech, mohli zobrazovat žádosti o služby a aktualizace a rychle na ně reagovat. Zpřístupněte a ukládejte obsah školení a interní sdělení na týmových webech. Vyhledávejte a přehrávejte školicí videa na libovolných zařízeních.
Správa identit a přístupu
Spravujte jednoduše digitální identity a přístupy zaměstnanců. Umožněte manažerům přidávat nebo odebírat pracovníky z týmů a správcům IT řídit přístup k Office 365. Využívejte stejné prostředí pro řízení a správu identit na firemních i osobních zařízeních zaměstnanců.
Obsahuje:
Office Online |
Vytvářejte a upravujte wordové, onenotové, powerpointové a excelové dokumenty ve verzích aplikací Office pro prohlížeče. |
Ukládání a sdílení souborů |
OneDrive pro firmy přináší každému uživateli osobní cloudové úložiště s kapacitou 2 GB, které je přístupné odkudkoliv. Snadno tak můžete sdílet dokumenty, odesílat e-mailové přílohy a mít kontrolu nad tím, kdo může prohlížet a upravovat jednotlivé soubory. |
Řízení pracovního dne |
Microsoft StaffHub pomáhá firstline workerům s řízením náplně pracovního dne. Z mobilního zařízení nebo prohlížeče můžou spravovat svůj pracovní rozvrh, sdílet informace a připojit se k dalším firemním aplikacím a zdrojům. |
E-mail a kalendáře |
Získejte prvotřídní e-mail v bohatě vybaveném a známém prostředí Outlooku v prohlížeči. Jeho součástí je 2GB poštovní schránka pro každého uživatele, přílohy o velikosti až 150 MB, ochrana proti malwaru a filtrování nevyžádané pošty. Podporuje protokol Exchange ActiveSync (EAS) pro telefony a protokol POP pro desktopové e-mailové klienty. |
Zasílání zpráv, informace o stavu a schůzky |
Využijte zprávy k rychlému spojení se spolupracovníky, sdělte ostatním svou dostupnost prostřednictvím online stavu a zúčastněte se vysílání schůzek Skypu pro firmy v prohlížeči nebo přes prakticky jakékoliv zařízení. |
Centrum pro týmovou práci |
Propojte své týmy v pracovním prostoru Microsoft Teams pro Office 365, kde najdete pohromadě chat, obsah, nástroje i lidi, takže máte pohotově přístup ke všemu potřebnému. |
Profesionální digitální nástroje k vyprávění příběhů |
Se Swayem můžete snadno vytvářet poutavé, interaktivní webové sestavy, prezentace, bulletiny, školení a další obsah přímo z telefonu, tabletu nebo prohlížeče. Swaye se dají snadno sdílet a vypadají skvěle na každé obrazovce. |
|
Zajistěte přes prohlížeč nebo mobilní zařízení bezpečný přístup k firemním intranetovým zdrojům, například k obsahu školení, referenčním materiálům, firemním novinkám a interním sdělením. Pomůže vám s tím mobilní aplikace SharePointu. |
Podniková sociální síť |
Diskutujte o nápadech, sdílejte novinky a získávejte odpovědi od spolupracovníků z celé vaší organizace. Yammer vám přináší rychlejší a efektivnější způsob, jak se spojit a spolupracovat v rámci celé společnosti. |
Automatizace pracovního postupu |
Microsoft Flow vám umožní vytvářet automatické pracovní postupy mezi aplikacemi a službami: můžete tak dostávat oznámení, synchronizovat soubory, shromažďovat data a ještě mnohem víc. Nepotřebujete žádné programátorské znalosti. |
Vývoj webových a mobilních aplikací |
S PowerApps můžete rychle vyvíjet a publikovat firemní webové a mobilní aplikace na míru. Vyberte si ze šablon nebo začněte s tvorbou od začátku a vaše obchodní data získají nový rozměr. Nepotřebujete žádné programátorské znalosti. |
|
Nové aplikace jiných výrobců i vlastní zákazníkem vyvinuté aplikace spolupracují se službami Office a SharePoint a pomáhají integrovat webové služby do vašich dokumentů a webů. |
Porovnání plánů:
Poradíme Vám s vhodným výběrem varianty Office365. Možnost nákupu a kompletního řešení pro firmy přes Cloud Marketplace. Kontaktujte nás již dnes na CloudMarketplaceTeam a získejte cenovou nabídku na kompletní produkty Office365 od Microsoft.
Zdroj: www.microsoft.com